Tuesday, April 24, 2007

Cu siguranta, dupa o raceala zdravana, te-ai simtit foarte obosita si secata de energie, iar medicul ti-a recomandat niste pastile efervescente de vitamina C. Cind ai slabit foarte mult si nu mai aveai pofta de mincare, vitamina B a rezolvat situatia, iar daca a trebuit sa-ti maresti dioptriile, ti s-a spus sa faci sa apara un tub de vitamina A pe biroul tau. Asa cum trupul are nevoie de toate aceste substante ca sa functioneze bine, si sufletul trebuie alimentat cu zece feluri de iubire si sprijin ca sa te simti intru totul multumita, implinita cu viata pe care o duci.

  1. Vitamina I - dragoste si sprijin din relatii intime, parteneriate si legaturi romantice.
  2. Vitamina P - dragoste si ajutor de la parinti.
  3. Vitamina F - iubire si ajutor de la familie, prieteni si din distractii.
  4. Vitamina S - dragoste si ajutor de la cei similari noua, oameni cu tinte asemanatoare cu ale noastre.
  5. Vitamina E - dragoste si sprijin de la propriul nostru eu.
  6. Vitamina D1 - dragoste si ajutor de la Dumnezeu.
  7. Vitamina D2 - iubire si ajutor pentru cineva care este dependent de noi.
  8. Vitamina C - sa raspunzi darurilor comunitatii in care traiesti.
  9. Vitamina A - stima si apreciere de la persoane care reprezinta o autoritate la serviciu, la facultate sau in activitatile de relaxare
  10. Vitamina R - dragoste si sprijin de la cei ce-ti sunt recunoscatori pentru ca i-ai scos dintr-o situatie limita, le-ai fost alaturi in vreme de furtuna.

4 comments:

Photographira said...

foarte interesant :d. dar o vitamina ceva pentru stimularea chefului inainte de sesiune nu se gaseste nicaieri? un fel de elixir al chefului vesnic... poate asa am si eu sanse sa ma apuc de citit si invatat :d.

keep up the good work!

http://core-ncc.blogspot.com/

Simona said...

Da, si mie mi-ar trebui o sticla de 2l cu potiune de “learning mood”. Daca fac rost, o impartim, nici o problema :) Cica masajul creste capacitatea de concentrare, deci am putea incepe cu o sedinta pe la vreun cabinet...

Photographira said...

pai eu am inceput deja cate un pic... nu mai zi la nimeni, dar mama mea este maseuza si face reflexoterapie :d. deci nu ma plang la capitolul asta.

dar o baie turceasca nu ai incercat cat ai fost plecata? am auzit ca it makes wonders pentru cei care se omoara cu invatatul, asa ca noi :P

Simona said...

N-am incercat o baie turceasca, am auzit ca te framinta aia de-ti scot si celulele vii :) Adevarul e ca noi aveam un program bine stabilit in Turcia ora cu ora si nu puteam sa o sterg chiar oricind...Dar am vazut Moscheea Albastra, Sfinta Sofia si numai poarta in spatele careia se gasea al doilea diamant din lume :)